طراحی لوگو استودیو معماری صدری

سفارش دهنده: خانم صدری / اسفند ١٣٩٩

طراحی لوگو استودیو معماری صدری؛ برای طراحی لوگو صدری، از چند ارکان کلیدی استفاده شده. خانه، درخت و حرف اول خانم ندا صدر به عنوان کلمات کلیدی در طراحیلوگو استودیو معماری صدری استفاده شده.

از آنالیز درخت لوزی هایی بدست امده که نماد درخت را به ساده ترین و مینیمال ترین حالت نشان میدهد. برای طراحی این لوگو از اشکال هندس استفاده شده. خطوط تیز از ویژگی های این لوگو است. در واقع مثلث قائم الزاویه که به خانه‌ای تشبیه شده که دری باز میشود. ترکیب مثلث و درخت حرف N را تشکیل میدهند.

طراحی لوگو استودیو معماری صدری در واقع ساده و گویای کار این استدیو معماری است. لوگوتایپ صدری با همان ویژگی های لوگو به صورت خطوط ساده و تیز طراحی شده.

رنگهای بکارفته در این لوگو رنگ سبز و بنفش است. ترکیب این دو رنگ فرعی هارمونی بسیار جذاب را ایجاد میکند. اتصال رنگ سبز با طبیعت باعث می‌شود در نظر مخاطبان، برند شما سازگار با طبیعت باشد. در نتیجه تاثیر آرامبخش در مخاطب دارد.

بنفش رنگ عجیبی است، شور و انرژی قرمز همراه با آرامش آبی را در خود دارد. بی شک هرچیز که پرسرعت، با انرژی و در عین حال آرام و حرفه‌ای باشد، قیمت بالایی دارد و از قرن‌ها پیش رنگ بنفش، رنگ اشرافی و بیشتر مورد استفاده پادشاهان بوده است.

ترکیب رنگ سبز و بنفش کنتراست‌ فوق‌العاده ایجاد میکند که در این لوگو مشاهده میکنید.

  • طراحی لوگوی تصویری
  • طراحی لوگوی نوشتاری
  • طراحی ست اداری