طراحی لوگو جواهری آدینه

سفارش دهنده: آقای احمدیان / شهر شیراز / بهمن ۱۳۹۹

طراحی لوگو جواهری آدینه

در ابتدا لوگوتایپ جواهر آدینه طراحی شده. در طراحی لوگوتایپ جواهر آدینه از خطوط شکسته و تیز استفاده شده که گویی تکه های جواهر بهم وصل شده است. در عین حال که خطوط تیز و صاف است، ظرافتی ویژه در  لوگوتایپ موجوده.

طراحی لوگو جواهری آدینه از حرف اول جواهر استفاده شده. ( جـ ) در لوگوتایپ به عنوان فرم برای طراحی لوگو این برند در نظر گرفته شد.

با تکرار قرینه ای فرم ( حـ ) نماد یک سینه ریز را طراحی کردیم. با تکرار این فرم دور محور، طراحی لوگو آدینه تکمیل شد. در لوگو آدینه نیز مانند لوگو تایپ از خطوط تیز استفاده شده.

رنگ بکار رفته در این لوگو ارغوانی است. ارغوانی به رنگی در میان دو رنگ بنفش و زرشکی گفته می‌شود.  رنگ ارغوانی رنگی لوکس و سلطنتی میباشد. در ابتدا ارغوانی با خانواده سلطنتی در ارتباط بوده‌است، زیرا رنگ بنفش تیریان در دوران باستان بسیار گران بود. ارغوانی رنگ اسرارآمیز و با شکوهی است. ارغوانی قوه خلاقیتی است که از زیبایی الهام می گیرد.

ست ادارایجواهری آدینه طراحی و اجرا شد. بسته بندی این مجموعه به صورت جداگانه طراحی شده که ویژگی های هویتی این مجموعه را در بر دارد. از لوگو و لوگوتایپ درجعبه بسته بندی استفاده شده.

محصولات جواهری آدینه با ظرافت تمام عکاسی شد.

  • طراحی لوگوی تصویری
  • طراحی لوگوی نوشتاری
  • طراحی جعبه جواهرات
  • طراحی ست اداری