طراحی لوگوی لوازم آرایشی ال لا

سفارش دهنده: آقای یزدانی / شهر تهران / تیر ١٣٩٩

طراحی لوگوی لوازم آرایشی ال لا

برای طراحی لوگو کارخانه تولیدی لوازم آرایشی ال لا، از آنالیز حروف ELLA استفاده شده. حروف از کنار هم قرار گرفتن مربع ها، سطحی تشکیل شده که حرف ها را نمایش میدهند. حروف داخل یک کادر فرضی مربع جای گرفته اند. حروف EL در بالا و حروف LA در پایین آنها قرار دارند.

لوگو از خطوط تیز و صاف تشکیل شده.لوگو بسیار خوانا و گویا است.در طراحی لوگوی لوازم آرایشی این برند از رنگ های زنانه استفاده شده. این محصولات زنانه بوده و با استفاده از این رنگ ها حس و حال زنانگی را به مخاطب انتقال میدهد.

رنگ بنفش یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می آید و در واقع نه رنگ گرم است و نه سرد. رنگ بنفش اولین رنگ ثانویه ای است که توسط انسان ساخته شده است و رنگ زرد به عنوان مکمل رنگ بنفش شناخته می شود.

همانطور که می دانید بنفش یک رنگ زنانه است و در میان خانم های جوان محبوب تر می باشد. بنفش به عنوان یک رنگ قدرتمند سلطنتی شناخته می شود و اغلب به عنوان نماد راز و رمز، سحر و جادو، اصالت و ثروت در نظر گرفته می شود.

رنگ آبی فیروزه ای اکثر مواقع با رنگ هایی مثل  سبز آبی و آبی روشن اشتباه گرفته می شود. اما آبی فیروزه ای یک رنگ منحصر بفرد است که از ترکیب رنگ هایی هم چون آبی روشن، سبز روشن و کمی زرد ایجاد می شود.

ترکیب این دو رنگ درلوگو بسیار جذاب بوده و حس و حال زنانگی را نشان میدهد.

بسته بندی محصولات برند ال لا نیز به همان ظرافت طراحی و اجرا شده.

  • طراحی لوگوی نوشتاری و تصویری
  • طراحی لیبل لوازم آرایشی
  • طراحی ست اداری